Proces realizacji zamówień
Realizacja zamówień w sklepie LUXBOX jest uzależniona od dostępności zakupionego asortymentu na magazynie miejscowym oraz od wyboru formy płatności:
1. w przypadku gdy towar znajduje się na magazynie miejscowym i została wybrana płatność elektroniczna lub za pobraniem towar zostaje wysłany tego samego dnia do godziny 14 lub w dniu następnym
2. w przypadku gdy została wybrana płatność przelewem tradycyjnym wysyłka następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie firmowym sklepu LUXBOX
3. w przypadku braku dostępności towaru na magazynie miejscowym realizacja zamówienia odbywa się
przeważnie w terminie 48-72 H , jeżeli termin jest dłuższy klient zostaje powiadomiony o takiej ewentualności
4. przesyłki realizowane sa za pośrednictwem firm kurierskich, w momencie odbioru klient jest zobowiązany sprawdzić przesyłkę i w przypadku uszkodzeń mechanicznych powiadomić kuriera dostarczającego paczkę w celu spisania protokołu reklamacyjnego dostawy
1. w przypadku gdy towar znajduje się na magazynie miejscowym i została wybrana płatność elektroniczna lub za pobraniem towar zostaje wysłany tego samego dnia do godziny 14 lub w dniu następnym
2. w przypadku gdy została wybrana płatność przelewem tradycyjnym wysyłka następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie firmowym sklepu LUXBOX
3. w przypadku braku dostępności towaru na magazynie miejscowym realizacja zamówienia odbywa się
przeważnie w terminie 48-72 H , jeżeli termin jest dłuższy klient zostaje powiadomiony o takiej ewentualności
4. przesyłki realizowane sa za pośrednictwem firm kurierskich, w momencie odbioru klient jest zobowiązany sprawdzić przesyłkę i w przypadku uszkodzeń mechanicznych powiadomić kuriera dostarczającego paczkę w celu spisania protokołu reklamacyjnego dostawy